Waardevolle themabijeenkomst over klantcontact

Op donderdag 15 december organiseerden wij bij keurmerkhouder Aegon een themabijeenkomst voor keurmerkhouders over klantcontact. Tijdens deze bijeenkomst maakten wij onder meer de resultaten bekend van ons thema-onderzoek over klantcontact.

Aan de slag!

Nadat wij de uitkomsten van het thema-onderzoek naar klantcontact hadden besproken, gingen de deelnemers in groepen uiteen. De opdracht: deel de uitdagingen die je tegenkomt op klantcontactgebied met elkaar, analyseer de oorzaak en bedenk een oplossing. Aan het eind van de middag hebben we de uitkomsten plenair besproken.

Inspirerende sprekers

Nicoline den Boogert, Media- en onderzoeksmanager, en Marise Sperling, Contentmanager Merk & Media van Aegon vertelden meer over hun social media-aanpak. Ankie Straathof is manager Customer Care & Sales bij warenhuis De Bijenkorf. Zij hield een enthousiasmerend betoog over over klantcontactcenters en hun procedurele werkwijze, terwijl het juist gaat om de menselijke kant bij goed klantcontact. Wilt u de presentaties van de sprekers bekijken? Ga dan naar onze downloadpagina en kijk onder het kopje ‘Themabijeenkomst klantcontact 2016’.

Bijeenkomst in beeld

Wij hebben de bijeenkomst in beeld gebracht. Een impressie van de middag bekijkt u hieronder.