In deze nieuwsbrief:

  • Keurmerk Klantgericht Verzekeren op Facebook
  • Seminar Klantgericht Verzekeren

Keurmerk Klantgericht Verzekeren op Facebook

Sinds kort heeft het Keurmerk Klantgericht Verzekeren een eigen Facebookpagina. Op de pagina vindt u tips en nieuwtjes over verzekeringen en het Keurmerk Klantgericht Verzekeren. Volgers op Facebook kunnen hun verzekeringsvragen aan ons stellen en hun ervaringen met ons delen.

Waarom Facebook?

Onze kennis over verzekeringen en klantgericht werken, zetten wij graag in om consumenten te helpen met vragen over hun verzekeraar of verzekering. Om het Keurmerk verder te ontwikkelen, zijn wij bovendien erg benieuwd naar de mening van consumenten over het Keurmerk en de normen. Facebook is een laagdrempelig medium waarop consumenten ons goed kunnen bereiken en wij hen.

Like ons en blijf op de hoogte!

Wilt u op de hoogte blijven van tips en nieuwtjes rondom het Keurmerk, of meepraten? Like onze pagina dan op Facebook, of laat de Facebookpagina van uw organisatie onze pagina liken.


Seminar Klantgericht Verzekeren

Hebt u zich al aangemeld voor het Seminar Klantgericht Verzekeren? Op woensdag 29 oktober organiseren wij vanaf 10.30 uur ons seminar in Maarssen. Het seminar is voor verzekeraars met het Keurmerk Klantgericht Verzekeren en stakeholders. BNR-journalist en presentator Rens de Jong  is dagvoorzitter. Hij zorgt voor een combinatie van inhoud, interactie en energie. Thema van het seminar is Keurmerk als benchmark.

Thema Keurmerk als benchmark

Vanaf januari 2015 starten we met een nieuwe thematische aanpak van de beoordelingen.  Jaarlijks stellen we enkele thema’s vast waarop we alle keurmerkhouders zullen toetsen. Na een toetsronde hebben we dan een overzicht van hoe alle keurmerkhouders op dat thema presteren. In het seminar staan de drie thema’s centraal die we in ieder geval in 2015 zullen toetsen.

What’s in it for me?!

Gedurende de dag laten vier experts op verschillende gebieden hun licht schijnen op de thema’s en natuurlijk op het onderwerp klantgerichtheid. Daarnaast kunt u al uw vragen over het Keurmerk Klantgericht Verzekeren stellen aan de auditors van de stichting en krijgt u voldoende gelegenheid om te netwerken. Aanmelden dus!

Meer informatie

Op onze speciale seminarpagina vindt u het volledige programma van het seminar en andere informatie. U kunt zich vanaf nu tot en met 19 oktober aanmelden voor het seminar. Ga meteen naar www.keurmerkverzekeraars.nl/seminar. Geïnteresseerde collega’s kunt u uiteraard wijzen op de aanmeldpagina.


Hebt u een goede ervaring met een klantenservice gehad? Ron van Kesteren wel en hij schreef er een blog over!