Themabijeenkomst over klachten een succes!

Op dinsdag 21 juni organiseerden wij bij het Verbond van Verzekeraars een themabijeenkomst voor keurmerkhouders over klachtenbeleid en klachtenbehandeling. Tijdens deze bijeenkomst maakten wij de resultaten bekend van ons thema-onderzoek over klachten en deelden keurmerkhouders a.s.r., Zilveren Kruis en DAS hun ervaringen op klachtengebied met het publiek. Tot slot voorzagen de deelnemers elkaar van tips op klachtengebied in een intervisiesessie.

Enthousiasme over klachten

Tijdens het eerste deel van de bijeenkomst deelden Liesbeth Pecht van a.s.r., Harmke Kramer van Zilveren Kruis en Cees Jan Volcklandt van DAS hun ervaringen op klachtengebied. Uit het enthousiasme van de sprekers en de zaal, bleek grote betrokkenheid met het onderwerp. Logisch: alle mensen in de zaal werken met klachten. Wilt u de presentaties van de sprekers bekijken? Ga dan naar onze downloadpagina en kijk onder het kopje ‘Themabijeenkomst klachten’.

Kennis delen

De grote betrokkenheid van de zaal bleek ook tijdens het laatste onderdeel van de middag: de intervisiesessie. Tijdens deze sessie gingen de deelnemers in groepen uiteen om elkaar hulp en tips te geven rondom klachtenbeleid. Eén van de groepen heeft besloten om de intervisiesessies te blijven doen en ook tijdens de borrel bleven de deelnemers kennis uitwisselen.

Bijeenkomst in beeld

Wij hebben de bijeenkomst in beeld gebracht. Een impressie van de middag vindt u vanaf volgende week op onze website en in het magazine over klachten wat wij binnenkort uitbrengen.

Nieuwsbrief

U ontvangt deze nieuwsbrief, omdat u op onze mailinglist staat, of omdat u te gast was op de themabijeenkomst. Ontvangt u deze nieuwsbrief normaalgesproken niet en wilt u deze graag blijven ontvangen? Meld u dan aan via info@keurmerkverzekeraars.nl en wij zetten u op de mailinglist.


Help ons het consumentenpanel te vergroten

Het consumentenpanel van het Keurmerk Klantgericht Verzekeren beoordeelt inmiddels alweer een paar jaar het informatiemateriaal van verzekeraars. Het is belangrijk dat wij regelmatig nieuwe panelleden kunnen verwelkomen, zodat het consumentenpanel groot genoeg blijft. Helpt u ons met werven?

Website, nieuwsbrief, magazine

Hebt u ruimte op uw website of facebookpagina, in uw nieuwsbrief of relatiemagazine? Laat het ons weten. Wij leveren u graag een kant en klare tekst aan die de lezers uitnodigt om lid te worden van ons consumentenpanel. Hebt u interesse? Stuur dan een e-mail naar info@keurmerkverzekeraars.nl. Alvast bedankt!