Deze nieuwsbrief is een uitgave van de Stichting toetsing verzekeraars
Nummer 6 | september 2011

 

In deze nieuwsbrief:

  • Opnieuw KKV voor ZLM
  • Meld u aan voor het seminar Klantgericht verzekeren!

Opnieuw Keurmerk Klantgericht Verzekeren voor ZLM

Verzekeraar ZLM heeft met succes de verplichte periodieke keuring van het Keurmerk Klantgericht Verzekeren doorlopen. Dat betekent dat ZLM het KKV mag blijven voeren. De Stichting toetsing verzekeraars feliciteert ZLM van harte met dit resultaat!

 

Eerste verzekeraar
Ongeveer een jaar nadat een verzekeraar het KKV heeft verkregen, beoordeelt Stv de organisatie opnieuw. ZLM is de eerste verzekeraar die deze verplichte periodieke keuring heeft doorlopen.

 

Nadruk op praktijk
In de keuring toetst Stv of de verzekeraar nog altijd voldoet aan alle keurmerknormen. De nadruk ligt bij deze beoordeling op de werking in de praktijk. Iedere twee jaar doet Stv deze beoordeling weer. De komende periode beoordeelt Stv verschillende andere verzekeraars opnieuw op alle eisen van het Keurmerk Klantgericht Verzekeren.

 

Openbaar
Overigens maakt Stv het altijd bekend als een verzekeraar de verplichte periodieke keuring haalt en het Keurmerk mag blijven voeren, én als een verzekeraar de toets niet haalt en het Keurmerk uiteindelijk verliest.

Marinus Schroevers, directeur Verzekeringszaken van ZLM (l) en Bram de Jonge, algemeen directeur ZLM Verzekeringen (r). In het midden staat Stv-directeur Ron van Kesteren.Marinus Schroevers, directeur Verzekeringszaken van ZLM (l) en Bram de Jonge, algemeen directeur ZLM Verzekeringen (r). In het midden staat Stv-directeur Ron van Kesteren.

 

Meld u aan voor het seminar Klantgericht Verzekeren!

Op 12 oktober organiseren wij het seminar Klantgericht Verzekeren. Met inmiddels tegen de tachtig aanmeldingen is het enthousiasme groot! Hebt u zich nog niet aangemeld? Geen nood, er is nog plaats. Let op: aanmelden kan nog tot en met 4 oktober.

 

Wat, waar, wanneer?
Het seminar is in De Lindenhof in Delft.

 

Meedoen betekent dat u tussen 12.30 en 17.30 uur: 

  • twee workshops volgt over klantgericht verzekeren
  • informatie krijgt over de nieuwe keurmerknormen die we hebben voorgelegd aan consumenten
  • een paneldiscussie bijwoont over de (on)mogelijkheden van klantgericht werken. RTL-Z-journalist Roland Koopman leidt de discussie
  • kunt netwerken met verzekeraars en stakeholders

Aanmelden
Wilt u meer informatie of wilt u zich aanmelden? Dat kan nog tot en met 4 oktober via onze website