Bijeenkomst thema-onderzoek Kwaliteitsverbetering

Op donderdagmiddag 8 maart organiseren wij speciaal voor keurmerkhouders een bijeenkomst over het thema-onderzoek Kwaliteitsverbetering. De bijeenkomst vindt plaats bij keurmerkhouder ARAG in Leusden. Bent u keurmerkhouder en wilt u leren van en discussiëren met uw collega-verzekeraars over het thema Kwaliteitsverbetering? Schrijf u dan in voor de bijeenkomst.

Programma

De themabijeenkomst zal ’s middags plaatsvinden tussen 13:30 uur en 17:10 uur. Vijf sprekers gaan tijdens de bijeenkomst in op kwaliteitsverbetering.

13:30u  |  Inloop met koffie en thee

14:00u  |  Welkom door drs. Pijke Faas, directeur Rechtshulp ARAG

14:05u  |  Opening door Ron van Kesteren, directeur Stv

14:10u  |  Resultaten thema-onderzoek Kwaliteitsverbetering

Door Rosemarie Wijnands, auditor Stv
Welke uitkomsten komen er uit het thema-onderzoek naar kwaliteitsverbetering? Wat heeft het onderzoek opgeleverd? Wat gaat er vaak goed en wat meestal niet?    

14:40u  |  MTV + KTV = NPS

Door Oscar Monshouwer, directeur Verzekeringszaken ZLM Verzekeringen
ZLM Verzekeringen gelooft dat groei een gevolg is en geen doel. Een gevolg van investeren in de klant en de medewerker. Hoe doet ZLM dat en wat is het resultaat?

15:10u  |  Niet goed gegaan of fout gedaan? Klinische lessen bij de VvAA

Door Janko de Jonge, partner VvAA Kennismanagement
In 2017 is bij de VvAA “De Klinische Les” geïntroduceerd. Opmerkingen/klachten van klanten en/of medewerkers worden in interactieve sessies besproken met alle betrokken medewerkers. De sessies worden geleid door klantvertegenwoordigers.

15:40u  |  PAUZE

16:10u  |  Werken aan integrale klantgerichtheid met Service Excellence

Door Eric de Haan, voorzitter Gouden Oor


16:40u  |  De Luisterende Organisatie. Klanten als Katalysator voor Groei

Door Frans Reichardt, De Klantenluisteraar
Frans schetst trends in klantgerichtheid en illustreert die met inspirerende voorbeelden van voorlopers in klantgerichtheid uit binnen- en buitenland.

17:10u  |  Afsluiting en borrel

Voor wie?

De bijeenkomst is bedoeld voor keurmerkcoördinatoren en andere medewerkers van verzekeraars met het Keurmerk Klantgericht Verzekeren die zich bezighouden met het kwaliteitsbeleid, interne audits en/of klanttevredenheidsonderzoeken.

Bent u keurmerkcoördinator en coördineert u de keurmerkactiviteiten van meerdere labels? Wijs de keurmerkbetrokkenen bij de verschillende labels dan op deze bijeenkomst.

Waar en wanneer?

Wij organiseren de themabijeenkomst op 8 maart. Wij zijn te gast bij keurmerkhouder ARAG in Leusden. Het adres van ARAG is:

Kastanjelaan 2
3833 AN Leusden

Een routebeschrijving naar ARAG vindt u hier.

Vragen?

Hebt u een vraag over de bijeenkomst? Stuur uw vraag dan naar info@toetsingverzekeraars.nl, bel met 070 – 750 82 15, of stel uw vraag aan uw vaste contactpersoon bij de stichting.

Aanmeldformulier

 

* Verplichte velden