Befine succesvol de tweede keuring door!
Keurmerkhouder Befine heeft opnieuw aangetoond dat het voldoet aan alle eisen van het Keurmerk Klantgericht Verzekeren. Befine is het consumentenlabel van Ensupport wat onder Nedasco valt. Ensupport is de eerste gevolmachtigd agent met het Keurmerk Klantgericht Verzekeren.
Kwaliteit consistenter
Ensupport-directeur Wilco Groot: ‘De klanttevredenheid voor Befine is na het behalen van het Keurmerk gestegen van een 8,4 naar een 9,1. Dankzij het Keurmerk is de kwaliteit van de dienstverlening consistenter en betrouwbaarder geworden. Dat waarderen klanten. En tegelijkertijd verlagen we door een verbeterde efficiency onze kosten.’
Eerste gevolmachtigde
Vorig jaar was Ensupport de eerste gevolmachtigd agent die het Keurmerk verwierf. Groot vindt dat meer volmachten hiervoor zouden moeten kiezen. ‘Het lijkt erop dat veel gevolmachtigd agenten nog erg traditioneel naar het werkveld kijken en zich wel erg richten op het tevreden houden van de verzekeraars, in plaats van het tevreden stellen van consumenten. Hoewel de nadruk op de financiële aspecten begrijpelijk is vanuit alle recente wet- en regelgeving waarmee gevolmachtigd agenten geconfronteerd worden, kan het Keurmerk er juist voor zorgen dat ook de klantaspecten onder de aandacht blijven.’
Thema-onderzoeken
Met het behalen van de tweede keuring, toont Befine aan dat het zijn organisatie op orde heeft. Befine zal vanaf dit moment – net als alle andere keurmerkhouders – in de thema-onderzoeken aantonen dat het aan de keurmerknormen voldoet.
Meer nieuws
- Themarapportage Informatieverstrekking
- Modules Kwaliteitsverbetering
- Stv toetst nieuw stelsel zelfregulering; Keurmerk stopt op 1 oktober 2020
- Audits tijdens de Coronacrisis
- Themarapportage Incassobeleid en betalingsachterstanden gepubliceerd
- Themabijeenkomst Incassobeleid en betalingsachterstanden uitgesteld
- Inschrijving themabijeenkomst Incassobeleid en betalingsachterstanden open