BNP Paribas Cardif nieuwe verzekeraar met Keurmerk Klantgericht Verzekeren
Op 15 november reikte Ron van Kesteren, directeur van de Stichting toetsing verzekeraars het Keurmerk Klantgericht Verzekeren officieel uit aan BNP Paribas Cardif. Wij feliciteren deze verzekeraar van harte met het behalen van het Keurmerk!
Organisatiestrategie
Cees de Jong, algemeen directeur van BNP Paribas Cardif: “Dit past uitstekend binnen onze organisatiestrategie, waarin expliciete doelstellingen op het gebied van klantgerichtheid een prominente plaats innemen.”
Op de foto: Ron van Kesteren, directeur van de Stichting toetsing verzekeraars (R) overhandigt het keurmerkcertificaat aan Cees de Jong, algemeen directeur van BNP Paribas Cardif.
Nieuwe toets
Over een jaar toetsen wij of BNP Paribas Cardif nog altijd voldoet aan alle eisen van het Keurmerk Klantgericht Verzekeren. Wilt u weten welke andere verzekeraars het Keurmerk hebben? Bekijk dan het overzicht.
Meer nieuws
- Themarapportage Informatieverstrekking
- Modules Kwaliteitsverbetering
- Stv toetst nieuw stelsel zelfregulering; Keurmerk stopt op 1 oktober 2020
- Audits tijdens de Coronacrisis
- Themarapportage Incassobeleid en betalingsachterstanden gepubliceerd
- Themabijeenkomst Incassobeleid en betalingsachterstanden uitgesteld
- Inschrijving themabijeenkomst Incassobeleid en betalingsachterstanden open