DAS Actueel
Kiezen voor de klant
Niet eerder hebben verzekeraars de mogelijkheid gehad om de kwaliteit en klantgerichtheid van hun dienstverlening objectief te laten beoordelen. Je bent als rechtgeaard rechtsbijstandverzekeraar niet verplicht het Keurmerk Klantgericht Verzekeren te halen, maar dat was de eer van DAS te na. Kiezen voor het Keurmerk is kiezen voor de klant, stelt Bert van Scherpenzeel, kwaliteitsmanager bij DAS.
Meer nieuws
- Themarapportage Informatieverstrekking
- Modules Kwaliteitsverbetering
- Stv toetst nieuw stelsel zelfregulering; Keurmerk stopt op 1 oktober 2020
- Audits tijdens de Coronacrisis
- Themarapportage Incassobeleid en betalingsachterstanden gepubliceerd
- Themabijeenkomst Incassobeleid en betalingsachterstanden uitgesteld
- Inschrijving themabijeenkomst Incassobeleid en betalingsachterstanden open