Eerste expertisebureau getoetst op keurmerknormen

Expertisebureau CED heeft zich succesvol laten toetsen op een aantal normen van het Keurmerk Klantgericht Verzekeren. Daarmee is CED het eerste expertisebureau dat voldoet aan een aantal eisen van het Keurmerk Klantgericht Verzekeren.

Goede klantbediening

Ron van Kesteren, directeur van de stichting: ‘Wij hebben CED beoordeeld op die keurmerknormen die onder meer gaan over helder taalgebruik, de aanpak bij claims en klachten en de kwaliteit van het klantcontact. Wij concluderen dat CED aan de getoetste normen voldoet. Daarmee toont CED aan dat het de klant goed bedient, een belangrijk signaal voor partijen waarmee CED samenwerkt.’

Geen Keurmerk, wel erkenning

CED is geen verzekeraar. Dat betekent dat CED niet op alle keurmerknormen getoetst kan worden en het niet het Keurmerk als zodanig kan verkrijgen. CED staat daarom ook niet tussen de keurmerkhouders op de website. Dat maakt CED echter niet minder trots op deze erkenning. Bovendien is CED het eerste expertisebureau dat zich succesvol heeft laten keuren op een aantal relevante normen van het Keurmerk Klantgericht Verzekeren.