Keurmerk voor meer onderdelen Nationale-Nederlanden
Verzekeraar Nationale-Nederlanden behaalde het Keurmerk Klantgericht Verzekeren al in 2010 voor de dienstverlening aan particuliere klanten met een levens- of schadeverzekering. Sinds kort mag Nationale-Nederlanden ook het Keurmerk voeren voor de dienstverlening aan zakelijke klanten die een schade- of inkomensverzekering hebben bij deze verzekeraar. Wij feliciteren Nationale-Nederlanden van harte!
Op de foto, vlnr: Sander Kernkamp, CEO Schade en Inkomen en Ron van Kesteren, directeur Stichting toetsing verzekeraars.
Nieuwe toets
Over een jaar toetsen wij of Nationale-Nederlanden nog altijd voldoet aan alle eisen van het Keurmerk Klantgericht Verzekeren. Daarna moet de verzekeraar om het jaar aantonen dat hij nog altijd voldoet aan de keurmerknormen. Wij gebruiken signalen van consumenten over keurmerkhouders in de beoordeling. Tussendoor houden wij vinger aan de pols in gesprekken. Alleen als een keurmerkhouder voldoet aan alle normen, mag hij het Keurmerk blijven voeren.
Andere keurmerkhouders
Wilt u weten welke andere verzekeraars het Keurmerk Klantgericht Verzekeren hebben? Kijk dan op de pagina met keurmerkhouders. Daar vindt u ook een overzicht met de cijfers uit klanttevredenheidsonderzoek per keurmerkhouder.
Meer nieuws
- Themarapportage Informatieverstrekking
- Modules Kwaliteitsverbetering
- Stv toetst nieuw stelsel zelfregulering; Keurmerk stopt op 1 oktober 2020
- Audits tijdens de Coronacrisis
- Themarapportage Incassobeleid en betalingsachterstanden gepubliceerd
- Themabijeenkomst Incassobeleid en betalingsachterstanden uitgesteld
- Inschrijving themabijeenkomst Incassobeleid en betalingsachterstanden open