Mondial Assistance behaalt Keurmerk Klantgericht Verzekeren
Reisverzekeraar en hulpverlener Mondial Assistance heeft het Keurmerk Klantgericht Verzekeren behaald. Ron van Kesteren, directeur van de Stichting toetsing verzekeraars reikte het keurmerkcertificaat op 5 april uit. Wij feliciteren Mondial Assistance van harte!
Overhandiging van het Keurmerkcertificaat aan Mondial Assistance. Op de foto v.l.n.r.: Jurian Kaptein (Manager Quality & Risk, Mondial Assistance), Willem Snijders (Algemeen Directeur Mondial Assistance), Ron van Kesteren (Directeur Stichting toetsing verzekeraars) en Joep van Leeuwen (Senior adviseur/auditor, Stichting toetsing verzekeraars)
Strengere normen
Sinds januari van dit jaar moeten verzekeraars die het Keurmerk Klantgericht Verzekeren willen behalen en behouden voldoen aan strengere normen. Mondial Assistance is getoetst op de nieuwe, aangescherpte normen. Een van de aangescherpte normen gaat over de telefonische bereikbaarheid. Klanten moeten binnen vijf minuten de juiste persoon of afdeling aan de lijn hebben. Een nieuwe norm is ook goede bereikbaarheid per e-mail: de verzekeraar moet duidelijk maken hoe lang het duurt voor een klant reactie kan verwachten op zijn e-mail.
Wilt u weten welke andere verzekeraars het Keurmerk hebben? Bekijk dan het overzicht.
Meer nieuws
- Themarapportage Informatieverstrekking
- Modules Kwaliteitsverbetering
- Stv toetst nieuw stelsel zelfregulering; Keurmerk stopt op 1 oktober 2020
- Audits tijdens de Coronacrisis
- Themarapportage Incassobeleid en betalingsachterstanden gepubliceerd
- Themabijeenkomst Incassobeleid en betalingsachterstanden uitgesteld
- Inschrijving themabijeenkomst Incassobeleid en betalingsachterstanden open