Pensioen- en inkomensverzekeraar Generali opnieuw goedgekeurd

Op dinsdag 11 maart 2014 overhandigde Ron van Kesteren, directeur van de Stichting toetsing verzekeraars, het keurmerkcertificaat opnieuw aan Generali. Deze verzekeraar is voor de derde keer positief beoordeeld. Generali mag het Keurmerk Klantgericht Verzekeren de komende tijd dan ook blijven voeren. Van harte gefeliciteerd!   


Jaap Oudijk, directeur Klant en Markt bij Generali: “Natuurlijk zijn wij er trots op dat we het Keurmerk mogen behouden. Maar daarmee zijn wij er nog niet. Wij gaan verder op de ingeslagen weg. Vandaag willen we het beter doen dan gisteren, wij zijn namelijk pas tevreden als al onze klanten dat zijn.”

Uitreiking_generali110314.jpg

Uitreiking certificaat Keurmerk Klantgericht Verzekeren door Stichting toetsing verzekeraars (Stv) aan Generali. Van rechts naar links op de foto: Ron van Kesteren (directeur Stv),  Roy Hageman (Senior Specialist Inkomen), Nicole Smith (Teamcoördinator Levensverzekeringen), Gilbert Hanekamp (Relatiemanager Inkomen) en Ruben Schinkel (Relatiebeheerder Leven en Pensioen) van Generali.

Periodieke keuring

Alle keurmerkhouders moeten om het jaar aantonen dat zij nog altijd voldoen aan de keurmerknormen. Tussendoor houden wij vinger aan de pols in gesprekken. Daarnaast gebruiken wij signalen van consumenten over keurmerkhouders in de beoordeling. Alleen als een keurmerkhouder voldoet aan alle normen, mag hij het Keurmerk blijven voeren.  

Andere keurmerkhouders

Wilt u weten welke andere organisaties het Keurmerk Klantgericht Verzekeren hebben? Kijk dan op de pagina met keurmerkhouders. Daar vindt u ook een overzicht met de cijfers uit klanttevredenheidsonderzoek per keurmerkhouder.