In deze nieuwsbrief

  • themabijeenkomst Klacht- en feedbackmanagement 

Houd 24 september vrij: themabijeenkomst Klacht- en feedbackmanagement

Hebt u 24 september al gereserveerd in uw agenda? Die dag organiseren we een themabijeenkomst over klachten en feedback bij gastheer OHRA in Arnhem. Tijdens de bijeenkomst leert u van uw collega-verzekeraars en van andere organisaties van binnen en buiten de branche over klacht- en feedbackmanagement.

Voor wie?

De themabijeenkomst is speciaal bedoeld voor verzekeraars met het Keurmerk. Keurmerkcoördinatoren, maar met name medewerkers die zich bezighouden met klachten en/of klantfeedback zijn van harte welkom.

Programma

Momenteel werken wij nog aan het programma, maar in ieder geval zult u zich kunnen inschrijven voor twee sessies met rondetafelgesprekken, waarbij u kunt kiezen tussen acht verschillende onderwerpen. Onder andere zullen het Kifid, DAS, en VU afdeling Taal en Communicatie één van de acht ronde tafels voorzitten. Mocht u overigens meer dan twee rondetafelsessies interessant vinden, vraag dan een collega mee en laat deze zich ook inschrijven voor twee rondetafelsessies. Verder kunt u zoals gebruikelijk rekenen op een presentatie van de resultaten van het thema-onderzoek Klacht- en feedbackmanagement.

U kunt die dag vanaf 10.30 uur binnenlopen en om 11.00 uur start het inhoudelijke programma. Om 12.45 uur hebben we de lunch gepland. Tussen 15.00 uur en 16.00 uur sluiten we het programma af met een borrel.

Meer informatie en aanmelden

In de komende nieuwsbrieven informeren wij u verder over deze bijeenkomst en de aanmeldmogelijkheden.

Bent u keurmerkcoördinator en coördineert u de keurmerkactiviteiten van meerdere labels? Wijs de keurmerkbetrokkenen én betrokkenen bij klacht- en feedbackmanagement bij de verschillende labels dan op deze bijeenkomst.

Vragen?

Hebt u een vraag over de bijeenkomst? Stuur uw vraag dan naar info@toetsingverzekeraars.nl, bel met 070 – 750 82 15, of stel uw vraag aan uw vaste contactpersoon bij de stichting.